Pewnie niewielu z nas, konsumentów, zdaje sobie sprawę z tego, jak działa handel w Internecie. Mówi się, że to reklama jest jego dźwignią, ale czy aby na pewno? W końcu wielu z nas nie jest podatnych na działanie reklam (a przynajmniej tak twierdzimy), co zatem decyduje o fakcie, że kupujemy konkretny produkt, a do tego robimy to właśnie w tym, a nie innym sklepie? Wszystko komplikuje się jeszcze bardziej, gdy przychodzi nam wyjaśnić, dlaczego spośród tysięcy dostępnych na wyciągnięcie smartfona, wybieramy akurat ten jeden sklep internetowy, który tak sobie upodobaliśmy…

Korzystaj z możliwości oferowanych przez Internet

Dwudziesty pierwszy wiek nauczył nas, jak wielkim dobrodziejstwem jest Internet. Nauczył nas także tego, że nie powinniśmy obawiać się korzystania z niego. Chociaż statystycznie wciąż wolimy robić zakupy w sklepach stacjonarnych, by mieć możliwość obejrzenia i dotknięcia interesującego nas towaru, to handel w sklepach internetowych kwitnie. Polubiliśmy wygodę takiego rozwiązania, a poszczególne firmy robią wszystko, by zakupy online jeszcze nam ułatwić i uprzyjemnić. Jak inaczej wyjaśnić ciągłą gotowość do komunikacji z klientem, jeśli nie jego wygodą? No właśnie. Jednak czasy długich maili odchodzą powoli w zapomnienie, a my coraz częściej jesteśmy mile zaskakiwani możliwościami CallPage.

Czym tak naprawdę jest CallPage callback widget?

Dla tych, którzy jeszcze o niej nie słyszeli, wyjaśniam, że usługa callback polega na wyświetlaniu w witrynie internetowej wyskakującego okienka, które pyta nas, czy chcielibyśmy, aby pracownik firmy zadzwonił do nas w 28 sekund. Wystarczy tylko, że wpiszemy do tego okienka numer telefonu, aby już po krótkiej chwili zobaczyć na ekranie swojego urządzenia połączenie przychodzące. Być może nawet chcieliśmy już kiedyś skorzystać z tej opcji, ale nie byliśmy pewni jej działania? Teraz zatem wszystko jest jasne. Callback widget pozwala po prostu obsłudze zadzwonić do nas, jeśli wyrazimy na to zgodę. Rozmowa z konsultantem to zawsze dobry pomysł, ponieważ może pomóc nam w wyborze produktu, który w pełni nas usatysfakcjonuje. A my, profesjonalnie obsłużeni, instynktownie powrócimy do tego sklepu przy najbliższej okazji. Więcej na temat możliwości oferowanych przez usługę CallPage przeczytasz w artykule https://www.kupony.org/blog/callpage-widget-na-twojej-stronie-pomoze-ci-zwiekszyc-sprzedaz/.

Idea prosta, a tak dużo możliwości

Mała rzecz, która potrafi wiele – tak można podsumować widget, który pomaga nam cieszyć się zakupami w Internecie, nawet wtedy, gdy nie jesteśmy świadomi, że taka jest właśnie jego rola. Coraz więcej podmiotów handlowych, które sprzedają swoje usługi i artykuły w sieci dostrzega, jak wielką moc ma CallPage i jak bardzo lubią z niego korzystać konsumenci – czyli my. W końcu to my chcemy, aby ktoś zatroszczył się o nas, potrzebujemy tego. Również w Internecie. To bardzo często jest wspomniana już dźwignia, która pcha nas w kierunku konkretnego sklepu, gdy niekoniecznie kierujemy się reklamą. Ponadto, CallPage nie wymaga, by firmy rozbijały bank, aby móc używać wtyczki na swoich stronach. Nie dość, że jest to produkt premium, to jego cena jest wręcz bajecznie niska (59-490 zł). Korzystamy więc nie tylko my, ale także serwisy online, które decydują się na wykorzystanie widgetu u siebie, ponieważ wtyczka działa w większości krajów Europy i na całym świecie.

Z usługi CallPage możesz korzystać za darmo, jednak jeśli zdecydujesz się na pakiet płatny to sprawdź obecne promocje i kupony rabatowe CallPage na stronie https://www.kupony.org/sklep/callpage/. Ponadto dostępny jest darmowy okres testowy.